Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар, замовлений у нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну ( поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172. Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: 1. Товар має бути повністю укомплектований 2. Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів 3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння) Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою Повернення через Нову пошту Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення. Для відправки товару необхідно за телефоном +380 (97) 150-61-15 отримати реквізити для відправки повернення менеджера. Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця. Після надсилання товару необхідно за телефоном +380 (97) 150-61-15 повідомити менеджеру номер декларації. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки. Зверніть увагу: У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця. Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, складає розрахунковий рахунок покупця. Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.